Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Μερικά από τα... μαργαριτάρια της Άντζελας Δημητρίου!


Θέλοντας να βρίσει κάποιον δημοσιογράφο, λέει: 
-Είστε αναιδής και πράος.



-Κυρια Δημητρίου, γνωρίζετε τον Πικάσο;
-Αυτό το κίτρινο ανθρωπάκι στα Πόκεμον;


  • Τελευταία διαβάζω πολύ ποίηση και ο αγαπημένος μου ποιητής, είναι ο Καζαντζάκης. Το θεωρώ εθνικό μας ποιητή.
  • Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θεα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.
  • M’ αρέσει να κάθομαι στο Σούνιο και να αγναντεύω τον Ατλαντικό
  • Αν σας πρότειναν να κάνετε μια ταινία, ποια θα διαλέγατε;
    -Θέλω να παίξω τον Τιτανικό, είναι πολύ ρομαντικό.
  • Κυρια Δημητρίου, διαβάζετε;
    -Ναι το ξέρω.
  • Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω Αραβικά, δεν είμαι Αραβίδα.
  • -Αυτές οι αντιγραφές κυκλοφορούν ευρέως.
    -Συγγνώμη κύριε Ευαγγελάτε, αυτόν τον Εβραίο, δεν πρέπει κάποιος να τον συλλάβει.
  • Εγώ δεν έχω πατήσει το πόδι μου ποτε στην Τουρκια.
    Μονο στην Κωνσταντινούπολη πήγα.
  • Δόξα το Θεό, είμαι άθεη.
  • Κυρια Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα;
    Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.
    (Ο δημοσιογράφος εννοούσε αν τα τραγούδια δεν έχουν εκδοθεί).
  • Ναι μου αρέσουν οι Τουρκάλες και  «τουρκαλοι».
  • Εγώ έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό.
  • Από τους Γάλλους σκηνοθέτες του σινεμά, ξεχωρίζω και θαυμάζω ιδιαιτερα τον Noybel Bangk
  • Με κατηγορούν ότι δεν λέω ποιοτικά τραγούδια. Δηλαδή τι να τραγουδήσω, Λόρκα;
  • Έχω ωραίο ντεκολτέ και το δείχνω, τι να κάνω? Το δείχνω όμως φίνα και όχι φτηνά
  • Τα πειρατικά CD κυκλοφορούν στην μαύρη αγορά και ξέρεις Νίκο, γιατί τα λένε έτσι? Γιατί τα πουλάνε μαύροι
  •  -Πείτε μας πως σας φάνηκε η Τουρκικη κουζίνα
    -Δεν ξέρω, εγώ στο σπίτι μου έχω Ιταλική.
  • Σε συνέντευξη στην Αννά Παναγιωταρέα
    -Έχετε κάνει κανένα σφάλμα που το μετανιώσατε;
    -Φυσικά. Σε αυτή τη ζωή κανεις δεν είναι άσφαλτος.
  • Δεν έχω συναντήσει άτομα του δικού μου «βεγγαλικους» (αντί για βεληνεκούς)
  • -Πριν την εκπομπή πήραν τηλέφωνο και ρώτησαν πως σε μια τέτοια εκπομπή έχουμε καλεσμένη την Άντζελα Δημητρίου.
    -Βεβαια, αφού σε τέτοιες εκπομπές δεν επιτρέπεται να έρχονται λαϊκά πρόσωπα και να συζητούν στην στρογγυλή τράπεζα.
  • Κυρια Δημητρίου τι θα βρει κανεις άμα ψάξει στην βιβλιοθήκη σας;
    -Μπα, μη νομίζεις πως κρύβω εκεί πράγματα. Έχω θυρίδα στην τράπεζα
  • Πάμε να πούμε ένα τραγούδι που απογείωσε την καριέρα μου στο Nadir
  • -Εσείς κυρια Δημητρίου θέλετε να κάνετε μια δήλωση;
    -Βεβαίως και θα κάνω. Γιατί να μην κάνω? Όλοι κάνουνε... εγώ να μείνω αδήλωτη;
  • Επιτέλους ας με αφήσουν να έχω μια ήσυχη και προσωπική ζωή.
  • Είδα στην τηλεόραση κάτι «βρακοσυλλεκτες». Πολύ στενοχωρήθηκα που φτάνουν στο σημείο να ψάχνουν στα σκουπίδια να βρούν εσώρουχα.
  • Είμαι άσφαλτη.
  • Η Ελλάδα και η Τουρκια, πρέπει και μπορούν να ενώσουν και να δημιουργήσουν μια τεραστια δύναμη.


Σου άρεσε?Κάνε like!


Πηγή: to-potistiri.blogspot.com

Twitter Facebook Αγαπημένα
Αν έχετε κάποιο άρθρο που θα θέλατε να το δημοσιεύσουμε και να το κάνουμε ΤΟΥΜΠΑΝΟ στείλτε μας email στο toubano@yahoo.com

Η αναδημοσίευση άρθρων επιτρέπεται μόνο εάν υπάρχει αναφορά πηγής.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...