Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Ηλίθιες ατάκες από διάσημες ξανθιές


Ορίστε οι κορυφαίες χαζές ατάκες, από τις πιο hot ηθοποιούς και κοσμικές του Hollywood, σύμφωνα με την εφημερίδα “The Sun”, του Λονδίνου.

1. Paris Hilton μιλώντας σε συνέντευξη για την αλυσίδα των αμερικάνικων καταστημάτων Wal-Mart: “Wal-Mart…αλήθεια κατασκευάζουν τοίχους εκεί;” (Wall = τοίχος)

2. Alicia Silverstone, για τον ρόλο της στην ταινία Clueless: “Πιστεύω ότι η ταινία ήταν πολύ βαθιά. Ήταν βαθιά με τέτοιο τρόπο που ήταν πολύ ελαφριά. Πιστεύω ότι η ελαφρότητα πρέπει να έρθει από ένα πολύ βαθύ μέρος για να είναι πραγματική ελαφρότητα!” 

3. Chantelle Houghton, όταν ο Big Brother της είπε ότι άλλαξε πολύ από τότε που έγινε διάσημη: “Έχω αλλάξει; Τι εννοείς…άλλαξα ρούχα;”

4. Jodie Marsh σε πρόσφατη συνέντευξη: “Οι Εσκιμώοι είναι απολίτιστοι επειδή δεν έχουν καθόλου μαγαζιά.”

5. Goldie Horn, όταν ερωτήθηκε για το αγαπημένο της είδος ταινιών: “Οι κωμωδίες, γιατί είναι αστείες.”

6. Sam Fox, όταν ερωτήθηκε αν αθλείται: “Έχω 10 ζευγάρια παπούτσια, ένα για κάθε μέρα της εβδομάδας.”

7. BB Helen Adams, όταν ρωτήθηκε για την εκπαίδευση: “Το χειρότερο πράγμα είναι όταν ο τύπος με αποκαλεί χαζή ξανθιά. Είχα B στο μάθημα δραματικής, D στο μάθημα αγγλικών, έκανα μαθήματα κομμωτικής και έχω πιστοποιητικό ομορφιάς.”

8. Lady Victoria, για τους άστεγους: “Είναι τόσο λυπηρό να είσαι άστεγος τον Χειμώνα. Θα έπρεπε να πηγαίνουν σε κάποιο άλλο μέρος που είναι πιο ζεστά, όπως η Καραϊβική, που θα μπορούνε να τρώνε φρέσκο ψάρι όλη μέρα.

9. Britney Spears, για την Ιαπωνία: “Ποτέ δεν ήθελα να πάω στην Ιαπωνία. Απλά επειδή δεν μου αρέσει το ψάρι. Και ξέρω ότι είναι πολύ δημοφιλές εκεί στην Αφρική!

10. Paris Hilton, σχετικά με την διασημότητα της: “Δεν υπάρχει κανείς στον κόσμο σαν εμένα. Πιστεύω ότι κάθε δεκαετία έχει και την ξανθιά σύμβολο. Όπως η Marilyn Monroe και η Πριγκίπισσα Diana, έτσι και εγώ τώρα είμαι αυτό το σύμβολο.”

11. Chantelle Houghton, για τον George Galloway: “Μας κοιτάζει λες και είμαστε χαζά και αγράμματα κορίτσια. Είναι ένα σοβινιστικό γουρούνι, ότι και αν σημαίνει αυτό.”

12. Cameron Diaz, για την επιστήμη: “Έχω παρατηρήσει την βαρύτητα από τότε που ήμουν πολύ μικρή.”

13. Christina Aguilera, για τα φεστιβάλ ταινιών: “Λοιπόν, που θα γίνει το φεστιβάλ κινηματογράφου των Καννών αυτή την χρονιά;”

14. Paris Hilton, για τις επιλογές της καριέρας της: “Πρώτα ήθελα να γίνω κτηνίατρος. Αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι θα έπρεπε να κάνω ενέσεις στα ζώα και να τα ναρκώνω. Έτσι αποφάσισα να αγοράσω ένα μάτσο ζώα και να τα έχω στο σπίτι μου αντί για αυτό.”

15. Britney Spears, για την θανατική ποινή: “Είμαι υπέρ της θανατικής ποινής. Όποιος διαπράττει αποτρόπαιες πράξεις πρέπει να πάρει και την ανάλογη τιμωρία. Με αυτό τον τρόπο θα πάρει το μάθημα του για την επόμενη φορά.”

16. Helen Adams, για τα όσπρια: “Πόσο κοτόπουλο (chicken) υπάρχει στα ρεβίθια (chick peas);”

17. Christina Aguilera, για τον εαυτό της: “Είμαι ένας ωκεανός, γιατί είμαι πραγματικά βαθιά. Αν ψάξεις αρκετά βαθιά, μπορείς να βρεις σπάνιους εξωτικούς θησαυρούς.”

18. Britney Spears, στην πρώτη της περιοδεία: “Που στο διάολο είναι η Αυστραλία τέλος πάντων;”

19. Alicia Douvall, για τις πλαστικές: “Το ξέρω ότι (οι πλαστικές) θα με σκοτώσουν. Αλλά προτιμώ να πεθάνω, προσπαθώντας να διορθώσω τα πράγματα.”

20. Mariah Carey, για τον θάνατο του Πρίγκιπα της Ιορδανίας (Jordan): “Αγαπούσα τον Jordan. Ήταν ένας από τους καλύτερους αθλητές όλων των εποχών.”

21. Pamela Anderson, για το μυστικό της επιτυχία της: “Δεν σκέφτομαι τίποτα πάρα πολύ… Αν σκεφτώ κάτι πάρα πολύ, φρικάρω.”

22. Brooke Shields, για την εκστρατεία της κατά του καπνίσματος: “Το κάπνισμα σκοτώνει. Αν σε σκοτώσει. Θα έχεις χάσει ένα πολύ σημαντικό μέρος της ζωής σου.

23. Heather Locklear, περήφανη για την καταγωγή της: “Από μικρή ηλικία γνώριζα τι σημαίνει να είσαι Αμερικάνος και πως οι πεζοναύτες στο Camp Pendleton ήταν έτοιμοι να μας υπερασπιστούν ανά πάσα στιγμή. Επίσης, θυμάμαι τι υπέροχα σώματα είχαν εκείνοι οι στρατιώτες.”

24. Emma Bunton: “Εύχομαι οι άνδρες να είχαν γυναικεία βυζιά, επειδή μου αρέσει η αίσθηση τους. Είναι τόσο αστείο – όταν ηχογραφώ έχω το κάθε χέρι σε κάθε ένα από αυτά.”

25. Anna Nicole Smith, για τους βομβιστές αυτοκτονίας: “Δεν πονάει αυτό;”

Πηγή: www.dailyarticle.gr

Twitter Facebook Αγαπημένα
Αν έχετε κάποιο άρθρο που θα θέλατε να το δημοσιεύσουμε και να το κάνουμε ΤΟΥΜΠΑΝΟ στείλτε μας email στο toubano@yahoo.com

Η αναδημοσίευση άρθρων επιτρέπεται μόνο εάν υπάρχει αναφορά πηγής.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...