Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: τύφλα στο μεθύσι!



Ένας αξιωματικός της τροχαίας σταμάτησε τον τύφλα στο μεθύσι οδηγό που έκανε οχτάρια

Πλησίασε στο παράθυρό του και τού είπε:

-Κύριε, έχετε την καλοσύνη να φυσήξετε σ' αυτόν τον αναλυτή αλκοόλ?

-Αδύνατο κύριε πόλισμαν να το κάνω. Είμαι ασθματικός κι αν φυσήξω, όπως μου λέτε, θα. πάθω κρίση και δεν είναι σίγουρο αν θα επιζήσω.

-Εντάξει, κανένα πρόβλημα, τότε θα ήθελα να έρθετε μαζί μου ως το νοσοκομείο, για μια εξέταση αίματος.

-Αποκλείεται κύριε πόλισμαν. Είμαι αιμοφιλικός, κι αν τρυπηθώ θα πάθω ακατάσχετη αιμορραγία και θα πεθάνω.

-Καλά, τότε το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα δείγμα ούρων.

-Αποκλείεται κύριε πόλισμαν. Είμαι διαβητικός, κι αν ζοριστώ να ουρήσω θα πάθω υπογλυκαιμία και την τελευταία φορά είχα 6 μήνες σε κώμα.

-Πολύ καλά κύριε. Τότε θα σας παρακαλέσω να βγείτε από το αυτοκίνητό σας και να περπατήσετε ευθεία πάνω σ' αυτή την άσπρη γραμμή.

-Αποκλείεται κύριε πόλισμαν.

-Και γιατί όχι?

-Είμαι τύφλα!

Πηγή: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Twitter Facebook Αγαπημένα
Αν έχετε κάποιο άρθρο που θα θέλατε να το δημοσιεύσουμε και να το κάνουμε ΤΟΥΜΠΑΝΟ στείλτε μας email στο toubano@yahoo.com

Η αναδημοσίευση άρθρων επιτρέπεται μόνο εάν υπάρχει αναφορά πηγής.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...